niedziela, 3 sierpnia 2014

Ciastka z dziurką z konfiturką

Tak wiem , że część osób będzie zdziwiona że w upały które osiągają ponad 30 stopni dodaję przepis który wymaga nagrzanego piekarnika. Ale ja już tak bardzo stęskniłam się za ciastem lub ciasteczkami, że dzisiaj do po południowej herbaty gościły na stole ciasteczka z dżemem i ku mojemu zdziwieniu nie tylko ja stęskniłam za domowymi wypiekami :)


Składniki:
1 opakowanie kleiku ryżowego
3 jajka
200 g masła klarowanego lub oleju kokosowego
90 g ksylitolu lub cukru trzcinowego
2 łyżki wiórków kokosowych
3 łyżki dżemu z czarnej porzeczki lub wiśniowego

Jak zrobiłam:
Masło utrzeć z żółtkami, następnie dodać kleik ryżowy i wiórki. Ubić pianę z białek i dodać do masy na sam koniec. Na papier do pieczenia nakładać łyżką masę i dowolnie formować ciastka. Następnie na każde ciasteczko nakładamy dżem, ja do swoich ciasteczek dodałam dżem wiśniowy. Ciasteczka pieczemy 20 min w temperaturze 180 st. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz